poniedziałek, 11 września 2017

CANDY -scrapowe/przydasiowe :P

Przychodzę dzisiaj do Was z małą niespodzianką :) Chyba każdy wie, że trzeba się dzielić z innymi, że czasem lepiej coś dać komuś niż dostać. I z taką myślą przygotowałam dla Was małe co nieco :) Pudełko scrapek na różne okazje w roku (świąteczne, urodzinowe, dziecięce, ślubne, ramki, serwetki, bazy, kwiatki, liście itd...), w różnej kolorystyce. Zdjęcie niestety nie oddaje wszystkiego, ale może i lepiej :) Ktoś chętny ?? Zapraszam :)))



Dodatkowo zaznaczam, że za każde 10 osób, które się zapiszą dorzucam kolejne przydasie :) Będę to sukcesywnie pokazywać. Im więcej będzie chętnych tym większa będzie nagroda.

Zasady zabawy:
1. W komentarzu proszę o wyrażenie chęci w zabawie.
2. Proszę o umieszczenie banerku z Candy u siebie na blogu lub na koncie Dasanda
3. Nie ma obowiązku zostania obserwatorem bloga lub fp, ale nie ukrywam, że byłoby mi bardzo miło. 
4. UWAGA!! Proszę o napisanie w komentarzu jakiś słów lub słowa, sentencji, cytatów, itd. które często używacie w swoich pracach - na koniec candy zebrałabym je wszystkie w jeden post, aby większa liczba osób mogła z tego korzystać.  
5. Zapisy trwają od dzisiaj do 31 października 2017r.
6. Wysyłka na teren Polski.
7. Wyniki podam do 3 listopada br.


Edit.:
Dokładka do wygranej 1





Dokładka  2







Zapraszam, 
Dasanda :)

28 komentarzy:

  1. Same cuda do zgarnięcia !
    Zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się pobawię. Zgłaszam się.
    Jeżeli chodzi o sentencje to raczej nie piszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne skrapki przygotowałaś! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie! Ja również nie piszę sentencji. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe scrapki! Staję do kolejki. Na kartkach nie piszę sentencji. Posiadam krajowy adres. Banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! Oczywiście staję w ogonku :)Co do sentencji to nie używam ich do swoich prac z uwagi na to, że u mnie króluje haft krzyżykowy, ale chciałabym zacząć tworzyć również karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, takie przydasie zawsze chętnie przygarnę :).
    Zapisuję się.

    Ja na swoich kartkach najczęściej piszę Wesołych Świąt, W dniu urodzin itp. Często korzystam z digi stempelków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obok takich cudeniek nie można przejść obojętnie więc grzecznie powiększam kolejkę chętnych.

    Na kartkach najczęściej piszę z jakiej okazji kartka powstała (wesołych świąt, w dniu imienin, urodzin itp.), czasem korzystam z digi stempelków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę przejść obojętnie obok takich słodkości :) Zapisuję się! Jeśli chodzi o sentencje to nie pomogę, bo ja tworzę karteczki bardzo amatorsko, a ponieważ nie posiadam żadnych wykrojników, to takie skrapki spadłyby mi jak z nieba :) Banerek zabieram na http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ci już wspominałam,moja natura nie potrafi się oprzeć,więc nie będę z nią walczyć:)Zapisuję się!
    Czasami na kartkach urodzinowych załączam napis "Z powinszowaniem urodzin",który zapamiętałam ze starych pamiątek mojego dziadka:)Szkoda,że taka piękna polszczyzna nam zanika.
    Pozdrawiam Cię Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyłączam się do zabawy:) Ja na swoich kartkach piszę jedynie standardowej treści, jak np: Wesołych Świąt; z okazji urodzin, imieniny; Dla Ciebie; itp. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obok takich słodkości nie można przejść obojętnie. Z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do sentencji to rzadko ich używam. Jeśli już jakieś się pojawiają to np. Wesołych Świąt, W dniu urodzin itp.

      Usuń
  12. Ja też się zapisuję chociaż byłby to cud gdybym wygrała u Ciebie skrapki kolejny raz:-). Ja najczęściej używam tradycyjnych napisów: Z okazji Twojego święta, Radosnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy :) Przepiękne scrapki :) Ja zaczynam wykorzystywać je nieraz w pracach decoupage więc bardzo by mi się przydały :) Banerek już mam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią zapisuję się i ja :) Prawie w ogóle nie używam sentencji, bo nie zawsze mi wychodzą. Banerek na stronie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super niespodzianka byłaby:)
    staje w kolejce bo scrapków nigdy dośc:)
    lubię napisy różne zależy co jest w skrzyneczce to dodaję do kartek ...:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 8.11 mam urodziny :-( więc może wygram i będę miała pocieszajkę. Czyli biorę udział w Twoim candy.
    Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia. Sentencja mojego autorstwa.
    Banerek dodany: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie i ja stanę w kolejce po te cudowności. Tyle scrapków ach choć połowę mogę nawet dostać haha.
    Co do sentencji to rzadko używam-parę razy napisałam coś takiego:
    "Pracować i żyć z pasją to sukces"
    "Życie jest piękne jeśli otaczamy się właściwymi ludźmi"

    Pozdrawiam:-)
    https://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful candy, Desanda. I live in Greece, so I do not participate. But I wanted to tell: Good luck to everyone! Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudności! I ja zgłaszam się z wielką chęcią! Moje ulubione sentencje, które mam nadzieję w niedługim czasie sobie wyhaftować:
    "Rodzina tu zaczyna się życie, a miłość nigdy się nie kończy"
    "Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to kim jest i nie przez to , co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi"
    "Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali"

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie zgłaszam się do udziału w zabawie, ja dopiero zaczynam swoją przygodę ze scrapbookingiem i w planach mam tworzenie wianków-zawieszek z papierowej wikliny z napisami na różne okazje, aktualnie powstały wianki z napisem "Wesołych Świąt", ale pojawią się także z napisami "Home sweet home", "Miłego Dnia", "Dziękuję", "Wszystkiego najlepszego" itp. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przygarnęłabym scrapki ,bo nie mam maszynki :-)Ustawiam się w kolejce ,co do cytatów na kartkach to umieszczam najróżniejsze , w zależności od okoliczności .Na 18 -stkowej kartce umieściłam " Życie jest jak pudełko czekoladek,nigdy nie wiesz co Ci się trafi " Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rany, ileż tu słodkości! Nigdy jeszcze nie miałam takich prawdziwych scrapków (brak maszynki, ech). Chętnie przyłączę się do zabawy, a nuż mi się poszczęści ;) Raczej nie używam cytatów jako ozdób na kartkach, ale mam kilka takich, które towarzyszą mi na co dzień:
    "Uwierz, że możesz, a już będziesz w połowie drogi"
    "Artysta musi być wszechstronny" - R. Riordan
    "To wymaga odwagi, by się rozwijać i stać się tym, kim naprawdę jesteś" - E.E. Cummings

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy! :)
    Będę na pewno zaglądać! Polubiłabym gdyby nie error gadżetu "obserwatorzy:. Mam nadzieję, że to chwilowe.

    Jestem maniaczką sentencji, więc nie mam jednej stałej, bo na każdą okazję muszę się głowić którą wybrać spośród setki jaka przychodzi mi na myśl. Ale ostatnio napotkałam taką piękną:
    "Niech Wasza nadzieja będzie większa od wszystkiego,
    co się tej nadziei może sprzeciwiać." Jan Paweł II

    http://mlodowygladasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne przydaśki, chętnie bym je wykorzystała na swoich pracach, więc też się zgłaszam:-) Co do sentencji, to jakiś czas temu trafiłam na kartki z napisami i jak trafia się okazja to z nich korzystam, a dwa szczególnie lubię: "Szczęście jest domowej roboty" lub " Kwiaty niosą uśmiech"
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, zgłaszam się do zabawy ;)
    cytatów za bardzo nie używam w swoich pracach choć od pewnego czasu chodzi za mną cytat JPII i napewno kiedyś go wykorzystam w jakiejś kartce ślubnej:
    „Jeżeli cokolwiek warto na świecie czynić, to tylko jedno-miłować.” - Jan Paweł II. Aha! W moich ślubnych zaproszeniach użyłam cytatu: "Dotąd dwoje, choć jeszcze nie jedno. Odtąd jedno, choć nadal dwoje."
    Ciekawa jestem jakie będą wszystkie cytaty z zabawy z chęcią je wszystkie przeczytam :)
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  26. Super candy,moje motto Robię to co lubię ,lubię to co robię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze ja staję w kolejce po to wszystko, czym się chcesz podzielić :)
    Nie jest to w zasadzie sentencja, ale często w pudełkach do kartek ślubnych dodaję kieszonkę w napisem "dotacja na budowę wspólnej drogi życia". Gdzieś to kiedyś dawno temu podpatrzyłam - żeby nie było, że to mój pomysł jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)